mulla on huono olo...huonohuonohuono. haluisin ehkä kuolla... mutta mistä sitä tietää helpottuuko olo kun kuolee..eihän sitä tiedä minne sitä joutuu. mä en vaan kestä enää.. kun tulee syksy ja talvi niin varmaan mun elämä tulee taas olee ihan vaakalaudalla.. nyt vielä jaksaa jonkun verran kesäauringon voimalla... haluan että tulee verta.. haluan pääni sekaisin.. haluan luovuttaa.

mä oon ihan yksin. siis yksin siinä mielessä, etten koskaan tuu löytämään elämänkumppania.. kavereita kyllä on... taas yksi meni miesystävänsä kanssa kihloihin. kaverit valmistuu, saa alansa töitä, ja pian ne alkaa perustaa perheitä... mä en ikinä tuu pääsee noin pitkälle..mun voimat ei riitä. mun elämä on liian moni mutkaista. kukaan ei tule koskaan haluamaan tällaista itsensä tuhoojaa.. toisaalta, en osaa edes seurustella... oon täysin epäonnistunut ihminen, täysin epävakaa. olisipa jo syksy. saisin rauhassa kuihtua.

682414.jpg