Tänään on krapula. Olin eilen pitkästä aikaa ulkona. Menin yhden tutun luo jatkoille ja join vielä lisää. Kävi mielessä ottaa laukussa olevat pillerit, mutta jotenkin sain estettyä itseni tekemästä sitä.. olisi tullut vain mielettömän kauhea krapula aamuksi. Niitä pillereitä ei olisi ollut kuin muutama, niin ei niistä olisi kunnolla mennyt sekaisin. Oli vaan taas tosi paha olla. Aamulla pomo soitti töistä ja sanoi, että myyntiraportit olisi pitänyt olla laitettuna jo tänään. Olin ajatellut meneväni vasta illalla töihin, mutta jouduin sit suunnistamaan kaverin luota keskustaan jo puolenpäivän aikaan ja otin pyörän töihin torin laidalta. Onneksi ei edes ollut vielä krapulaa.. henki varmaan haisi ja olin vielä vähän humalassa. Sitä mun kaveria ei näkynyt missään, kun lähdin. Joku sen toinen kaveri makasi sen olkkarin sohvalla ihan sammuneena. Tarkistin, että se hengitti, oli se kyllä niin humalassa yöllä.

Mun työkaveri oli sitten laittanut mun puolesta niitä mun raportteja, arvatkaa ottiko päähän ja hävetti. En tajua miten mä nyt onnistuin unohtamaan ne.. se mun työkaveri on aivan mielettömän hyvä työntekijä, mulla ei ole mitään mahiksia yrittää olla yhtä hyvä.. sillä on mielettömät energiaresurssit ja sillä pysyy kaikki hallinnassa. Toisin kuin mulla. Nyt se joutui tekemään mun töitä, kun sillä on ihan tarpeeksi omiakin. Ei olisi pitänyt jatkaa tässä samassa kesätyöpaikassa enää tätä kesää, olisi pitänyt lopettaa hyvän sään aikana.. kun musta oli vielä ihan ok kuva työntekijänä. Mulle tulee huono olo kun ajattelen töitä, vaikka työstäni pidänkin...

Eilen alkuillasta meillä oli saunailta. En mennyt saunomaan enkä uimaan, vaikka olisi tehnyt mieli. Se on ihan mahdotonta näitten arpien kanssa.

Kiitos kommentoijille.